nedjelja, 6. prosinca 2015.

Moj najdraži film

Sam u kući


Režirao: Chris Columbus
Gl.glumci: Macaulay Culkin (Kevin McCallister)
                  Joe Pesci (Herry Lyme)
                  Daniel Stern (Marv Merchants)
Kevin McCallister je dječak koji se sprema s obitelji na putovanje u Francusku za Božićne blagdane. Poželio je ostati sam i želja mu se ostvarila.
Obitelj ga je u žurbi zaboravila i ostao je sam kod kuće.
Brani kuću od pljačkaša Harryja i Marva koji pljačkaju kuće dok su bogate obitelji na odmoru.
Isprva se Kevinu svidjelo da je napokon sam i da može raditi što poželi ali kasnije je shvatio da to nije baš lijepo.
Bio je uplašen kad je shvatio da ima posla sa opasnim pljačkašima ali je kasnije odlučio hrabro braniti svoju kuću.
Pripremio je puno zamki u koje su pljačkaši upali.
Film mi je najdraži jer ga gledam odmalena i uvijek me nasmije.
Sviđa mi se kako se Kevin snašao sa pljačkašima iako mu je 8 godina.
Njegove zamke su mi super.
Uvijek sa veseljem pred Božić čekam film i gledam ga po stoti puta.
https://hr.wikipedia.org/wiki/Macaulay_Culkin
https://hr.wikipedia.org/wiki/Joe_Pesci

1 komentar:

  1. Super film, sviđa mi se slika i sviđa mi se to što si napisao kao nekakav sastavak.

    OdgovoriIzbriši